poniedziałek, 9 stycznia 2017

Assassin's Creed - oficjalna powieść filmu - ZAPOWIEDŹ

Witajcie kochani!


Dziś mam dla Was zapowiedź pewnej nowości.

 Jeżeli jesteście kinomaniakami tak jak ja 😁, pewnie widzieliście zwiastun najnowszego filmu pt. Assassin's Creed, którego premiera miała miejsce 6 stycznia. Tu możecie obejrzeć zwiastun.

I właśnie wydawnictwo Insignis Media wydaje oficjalną powieść filmu w filmowej okładce!

Premiera: 11 stycznia 2017r.
Spot promujący książkę:


 Opis powieści

Działamy w ciemności, by służyć światłu. Jesteśmy Asasynami. Dzięki rewolucyjnej technologii dostępu do genetycznych wspomnień Callum Lynch może przeżyć wydarzenia z życia swojego przodka Aguilara de Nerha, który w piętnastowiecznej Hiszpanii należał do tajemnego stowarzyszenia asasynów. Wzbogacony o wspomnienia, wiedzę i umiejętności Aguilara, Callum zmierzy się z potężną i złowrogą organizacją templariuszy w czasach współczesnych.

Jeżeli jesteście zainteresowani, TU możecie zamówić już książkę.




Ja już nie mogę się doczekać, aż będę miała to cudeńko u siebie, a Wy? 😊

2 komentarze:

  1. Widziałam zwiastun jeszcze w zeszłym roku i od tamtego czasu czekałam na premierę :D Muszę się wybrać do kina :D I oczywiście do księgarni! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiastun świetny i również muszę pędzić do kina :D

      Usuń