czwartek, 12 stycznia 2017

"Tajemne miasto" C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld - RECENZJA / PREMIERA

Czas to ich najgorszy wróg, czy uda im się go pokonać?



Kochani dziś 11 stycznia i oznacza to premierę drugiej części "Tajemnego ognia", czyli "Tajemnego miasta"!






Autor: C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld
Wydawca: Wydawnictwo Otwarte/ Moondrive
Ilość stron: 340
Data wydania: 11.01.2017








"Tajemne miasto" to bardzo dobra kontynuacja. Według mnie znacznie lepsza od poprzedniej części, gdyż walka o życie dopiero się rozpoczęła. Teraz, tak właściwie czuć tę presję czasu.

Po wydarzeniach z pierwszej części Taylor i Sacha mogą w końcu czuć się bezpieczni w murach Oksfordu, ale niestety nie na długo.

Do urodzin Sachy pozostało zaledwie 7 dni! Tak TYLKO 7 dni! Wszyscy profesorowie i studenci dzielnie pracują i szukają rozwiązania całej tej sytuacji. Jednak mroczne moce są coraz silniejsze i gotowe zrobić wszystko, aby zdobyć chłopaka i przeszkodzić w zdjęciu klątwy, bowiem jeżeli ona się wypełni...demony zawładną naszym światem. 
Taylor wytrwale ćwiczy swoje umiejętności, gdyż musi doskonale je opanować. Sacha stara się pomagać w jedyny możliwy sposób, czyli przeglądając całe góry różnych ksiąg, aby znaleźć potrzebne odpowiedzi. Czy uda im się znaleźć sposób jak zdjąć klątwę i ocalić Sachę?

W tej części od samego początku mamy do czynienia z szybką akcją, cały czas coś się dzieje. Zostają odkryte kolejne niesamowite fakty, a także naszym bohaterom przyjdzie się zmierzyć z jeszcze większym złem. Będą walczyć z różnymi stworami jak i demonami. Dowiedzą się, kto za tym wszystkim stoi. Czeka ich długa podróż w nieznane oraz niebezpieczne wydarzenia, które będą zagrażały wielu osobom.

Kto przeżyje, a kto poniesie klęskę? Koniecznie musicie się dowiedzieć!

Jednak nic nie jest pewne, a wszelkie działania mają swoje złe skutki. Naszym bohaterom grozi ogromne niebezpieczeństwo. Jeżeli zdecydują się zrobić, to co może okazać się jedynym wyjściem, jest pewne ryzyko - mogą zginąć. 
O czym zadecyduje Taylor? Czy uda jej się pokonać mrok? I co będzie z Sachą?

W tej części akcja niesamowicie pędzi. Poznajemy jeszcze więcej sekretów, doświadczamy niesamowitej odwagi bohaterów, ale jednocześnie więcej cierpienia. 
Bardzo spodobała mi się przemiana Taylor i Sachy, stali się odważniejsi i pewniejsi tego, że istnieje szansa na dobre zakończenie. Niestety nie wszystko poszło po ich myśli. Jak sądzicie, czy walka z demonem przyniesie jakieś dobre skutki? 

Także dużą rolę odegrają profesorowie oraz studenci, w szczególności Louisa, którą znamy już z pierwszej części oraz jej najlepszy przyjaciel. 

Dużo odwagi, nadziei, cierpienia, poświęcenia, miłości i walki o lepsze jutro.

Taylor i Sachę czeka bardzo wiele, ale muszą pamiętać aby trzymać się razem bo wtedy mają największe szanse na przetrwanie. Bowiem, czas płynie nieubłaganie, a ciemne moce przybierają na sile i zaczynają zagrażać całemu światu.



Bardzo polubiłam Taylor i Sachę oraz to uczucie, które pomiędzy nimi się narodziło, dlatego niesamowicie ciężko było mi się z nimi rozstać.

Czekaliście na tę premierę? :)



Ogromnie dziękuję Wydawnictwu Otwarte/Moondrive za możliwość przedpremierowego przeczytania tej kontynuacji :)

5 komentarzy:

  1. Ja również miałam okazję przeczytać tę książkę przedpremierowo (napisałam też recenzję) i bardzo mi się podobała! Jest w tej serii coś, co wyróżnia ją spośród innych młodzieżówek. U mnie jednak ,,Tajemny ogień" zyskał ocenę nieco lepszą niż ,,Tajemne miasto", bo (sama nie wiem, dlaczego) mam jakiś taki zwyczaj irracjonalnego preferowania pierwszych tomów. :D (wiem, to zdanie wyszło trochę po chińsku, mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi XD)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam Twoją recenzję :D, ależ to normalne, bardzo często pierwsze tomy bardziej nam się podobają(bo są o wiele lepsze) niż drugie, później dopiero trzeci jest tym najlepszym, bardzo często ;) jednak mnie jakoś bardziej przypadł drugi, może przez to, że Taylor i Sacha byli o wiele częściej razem niż w "Tajemnym ogniu" :D haha

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładki mnie urzekają :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, są rewelacyjne :D, ale treść jeszcze lepsza <3

      Usuń